Annonser från BloggPartner

Predators

Hej alla läsare!♥

I fredags såg jag Predators på bio. En grupp människor blir strandade på en okänd planet. De är alla mänskliga "rovdjur"; legosoldater, maffiamedlemmar, fångar. Det går snart upp för dem att de samlats för att agera byte, och en skräckfylld katt-och-råtta-lek börjar där de skoningslöst jagas av en utomjordisk ras känd som Predators.

En utav dem som skrev manus till filmen är Robert Rodriguez och jag kände på mig redan innan jag såg filmen att jag skulle gilla den och jag hade rätt. Jag gillade miljön som de var i  och alla karaktärer tillförde någonting tyckte jag. Det jag gillade mest med filmen var slutscenen och jag tycker att Adrien Brody passade i den filmen, men många tycker inte det. Den var inte så splattrig som jag trodde att den skulle vara och det tog ett tag innan den verkligen kom igång, men det gjorde ingenting för mig. Jag har alltid gillat utseendena på både Alien och Predators och jag gillade även Predators i denna som nu har fått två olika utseenden.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0