Annonser från BloggPartner

Placebohoe mår bra

Hej alla läsare!

Jag har inte mått såhär bra på länge, visste jag har haft någon dag då jag har varit nere, men det är mycket bättre nu än förut. Jag har accepterat min kropp mer och lärt mig att gilla den. Jag uppskattar saker mer och har insett hur mycket det finns att leva för. Jag kommer aldrig att glömma min pappa, men jag har bearbetat mina problem kring det lite mer och därför känns alla känslor inte lika hoptryckta inuti mig. Jag har lärt mig att bit för bit öppna upp mig och få ut det som har varit instängt i mig i snart 11 år. Jag hoppas att jag kommer fortsätta att må såhär bra.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0