Annonser från BloggPartner

Filmnörd

Hej alla läsare!

Jag vill verkligen hitta fler filmnördar och jag vill att fler filmnördar ska hitta till min blogg. Jag har hållit på med massor utav förberedelser inför inspelningen utav min film och vill att så många som möjligt ska se den när den är klar. Jag kommer ha casting för huvudrollen den 19/8 och inspelningen kommer börja i oktober. Vad kan jag berätta om den utan att avslöja för mycket? Den handlar om en kvinna som lider utav ångest och rädslor för det mesta. Hennes rädslor kommer gestalta sig på olika sätt och få blodiga konsekvenser. Det är en väldigt psykisk film, men den kommer innehålla en hel del blod, för jag tycker att det är väldigt spännande att blanda just psykiskt med fysiskt.

Jag har inget namn på filmen än, men jag hoppas att jag har fått er intresserade och har jag tur så kommer denna att finnas på DVD. Jag kommer att visa bilder ifrån den och avslöja mer information kring den ju längre in vi kommer i filmningen. Om ni är intresserade så kommentera gärna så att jag vet, för det kommer verkligen stärka mitt engagemang och passion ännu mer om man vet att det finns folk som vill se det man gör.

Detta är en bild från då jag gick på Kulturamas filmlinje, så den är ca 8 månader gammal.

 



Nästa skräckfilmsdrottning? ;)

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Althea

De låter så himla spännande!

2010-08-04 @ 15:31:10
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag finns lätt här som statist eller något, ingen erfaranhet som du vet men älskar att spela teater :D

2010-08-06 @ 22:12:55
URL: http://conler.se
Postat av: Ellen

Det låter spännande :P

2010-08-07 @ 17:45:06
URL: http://psellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0