Annonser från BloggPartner

Dyraste filmerna?

Hej alla läsare!

Vilka är det dyraste filmerna som jag har köpt?

Jag köpte Dario Argentos Mother of Tears så fort den släpptes i Sverige för 279 kronor på Dvd. Den dyraste filmen som jag har på Blu-ray är Defiance och den  kostade 279 kronor.

Min Special edition utav The Evil dead gick på 259 kronor.



Min A nightmare on Elm Street box köpte jag när jag var 14 och då kostade den 999 kronor. Jag sparade i tre månader för att köpa den och nu 6 år senare finns den att köpa för 199, suck.


Mina andra boxar som har varit ganska dyra har jag fått i födelsedagspresent och julklapp utav mamma, så jag vet inte exakt vad de har gått på, men vardera box gick på mellan 500 - 600 kronor. Jean Rollin boxen och Dario Argento boxen. Jag lägger mina pengar på att hitta speciellt utgåvor utav filmer istället för kläder, smink osv. Visst gillar jag kläder och såna saker, men min filmpassion är mycket starkare och jag väljer alltid film före allt annat.

Vilkar är de dyraste filmerna som ni har köpt?


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tror jag har samma Dario Argentino box (med nio filmer i) och den kostade 299 O:

2011-08-18 @ 15:46:02
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0