Annonser från BloggPartner

Bitch slap

Hej alla läsare!

I söndags såg jag Bitch slap. Vi får följa tre kvinnor, en avdankad strippa, en mördare som är knarklangare och en makttokig företagsmäklare, som anländer till en avsides plats ute i öken där de ska utpressa en hänsynslös boss från den undre världen. Saker och ting ändras dock snabbt när andra brottslingar kommer dit för att ta del av bytet.

Denna filmen var en besvikelse. Jag hade förväntat mig en kick-ass film, men nej så bra var det inte. Den var lite rörig och tråkig. Tillbakablickarna var inte alls särskilt underhållande och det var bara jobbigt ibland att dem jobbade sig baklänges. Jag tror att historien hade blivit bättre om den hade jobbat sig från 6 månader fram tills nu, utan att avslöja alltför mycket innan slutet. Jag brydde mig inte ett dugg om karaktärerna och jag gillar inte hur de hade valt att lägga upp filmen heller. Slutfighten var ganska cool och snyggt gjord, tack vare att Zoe Bell var stuntkoordinatorn, men bortsett från det så fanns det inte så mycket att hurra över. Jag trodde helt enkelt att den skulle vara annorlunda.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0