Annonser från BloggPartner

The Ghost Writer

Hej alla läsare!

Nu har jag och Alex precis sett The Ghost Writer. Den förre detta premiärministern Adam Lang vill publicera sina memoarer och anlitar en ''Ghost Writer'' för att göra det, men denna dör och då tvingas Adam att anlita en ny. Den nya skrivaren hittar saker som tyder på att Lang kan ha varit inblandad i något allvarligt och att han snart är påväg att upptäcka en mörk hemlighet.

Jag tycker att den är ganska mysig, lite förutsägbar och ibland tappade den spänningen litegrann, den blev aldrig så att man satt och nålade fast naglarna i stolsitsen. Jag gillade Ewan McGregors skådespel, men Kim Catrall var inte så bra i den och passade inte så bra i den roll hon fick. Den är regisserad utav Roman Polanski och jag gillar hans filmer, Alexander verkar vara väldigt förtjust i hans filmer. Slutet var väldigt snyggt och om ni ser den så kommer ni att förstå varför. Den var snygg, men det var lite konstiga färger på vissa ställen som tog fokus och man tänkte på dem istället för vad som hände i filmen. Jag undrar om det var menat eller om det inte var med i filmen egentligen. Denna film får en svag fyra. Jag hoppas verkligen kunna se fler filmer på bio, känns som att jag har halkat efter lite, men jag hoppas att nästa film blir Kick-ass.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0