Annonser från BloggPartner

♥Mina tävlingar just nu♥

 

Jag har några tävlingar på gång, vilket jag ska göra oftare för jag har märkt att jag tycker att det är väldigt kul, men dessa är tävlingarna just nu.

Smyckestävling - Vinn ett smycke från Aldora - GÅR INTE ATT ANMÄLA SIG TILL.

 

Vinn ett gratis biobesök med mig - ANMÄL ER HÄR

 

Vinn Spirited Away på dvd - ANMÄL ER HÄR

VINN FÖRSTA SÄSONGEN UTAV BUFFY PÅ DVD - ANMÄL ER HÄR


GLÖM INTE ATT JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM DEN GRYMMASTE HEADERN, SÅ OM NI GILLAR MIN HEADER SÅ GÅ IN OCH RÖSTA HÄR, NI FÅR RÖSTA EN GÅNG VARJE DAG OCH ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNKNING NÄR TÄVLINGEN ÄR ÖVER.♥


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag satte in pengarna precis till din "man". Så säg till om de inte dyker upp om ett par dar för Nordear cpiga ibland.

2010-04-16 @ 23:06:17
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

äntligen lördag bästa dagen på veckan, håller du inte med. Man får äta godis helt lagligt haha. Önskar dig en toppen dag!

2010-04-17 @ 09:59:47
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0