Annonser från BloggPartner

Läsarmejl


När jag kom hem såg jag att jag hade fått detta fina mejl och jag blev väldigt rörd. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag är jätteglad att jag har hjälpt någon så mycket och att min blogg hjälper andra. Tack♥

Hej‏
Från: Offline Anna
  Medelhög riskDu vet kanske inte vem den här avsändaren är.Markera som säker|Markera som skräppost
Skickat: den 5 april 2010 19:56:57
Till: [email protected]
Hej Sarah!
 
Vill bara skriva att jag har läst din blogg jättelänge. Jag älskar den, för att du inspirerar så mycket. Din blogg är min absoluta favoritblogg och jag hoppas att du aldrig slutar blogga. Jag har mått skit och haft mycket problem med mig själv precis som du har, men efter att ha följt din blogg och dina tips så mår jag mycket bättre idag. Din blogg fick tillbaka min lust att leva. Jag gillar även filmer precis som du gör och dina filmtips är BÄST! DU ÄGER SÖNDER ALLA ANDRA BLOGGAR, jag lovar att din blogg kommer bli stor för den är så bra och du är så vacker. Jag tycker att du är en utav de vackraste bloggerskorna som finns. Din blogg är även unik, hur många bloggar som din finns det? Ingen som är lika bra. Du får säkert massor med såna här mejl, men jag hoppas att du kommer läsa igenom det här  iallafall och kanske svara om du har tid. Du verkar må bra nu trots allting som du har gått igenom och du är verkligen stark och du har fått mig att bli stark. Sarah du är en underbar tjej och jag hoppas att jag får träffa dig någongång.
 
Kram Anna

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: melinda

Hej allt bra?

2010-04-05 @ 21:33:02
URL: http://miimiisfoto.blogg.se/
Postat av: Pussybear

Aye, I reckon you've got yourself one devoted fan, nice! :P



Håller faktiskt med om det hon säger, fast det är nog inte så konstigt, din blogg är även min favoritblogg, although that is as obvious as it is true :)



kram

2010-04-06 @ 21:03:25
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0