Annonser från BloggPartner

Iron Man 2

Hej alla läsare!

Igår såg jag, Alex och Frida Iron Man 2. Tony Stark (Robert Downey Jr) lever sitt nya liv som en rättvisans finansman med sitt alter ego Iron Man. Dock så lurar konkurrenten Justin Hammer och Whiplash, en man med en liknande robotrustning, i vassen. De hotar Tonys goda rykte både som finansmogul och superhjälte. Tony blir också intresserad av Natasha, vilket strular till det i Tonys förhållande med Pepper (Gwyneth Paltrow).

Jag måste erkänna att jag inte alls var så förtjust i första filmen, den var helt okej, men inte mer. Därför var jag ganska skeptiskt inför denna då jag trodde att den skulle vara sämre, men oj vad fel jag hade. Den här är klart mycket bättre än första. Det finns fler intressanta karaktärer och den är helt enkelt bättre. Jag gillar alla scener med Whiplash (Mickey Rourke) grymt mycket och tyckte att han var den grymmaste karaktären i filmen. Scarlett Johansson var även grym och snygg i sin roll.

Det var många som gick då eftertexterna började rulla, men vi satt kvar ända tills de var slut och gissa vad som hände då? Jo en extra scen visades. Så ni som ska på se den på bio tipsar jag om att stanna till eftertexterna är klara då man får se extrascenen, hoppas att ni vet vad som händer i den när ni ser den.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

%/% ?! LÅter braa ;)

2010-04-29 @ 15:45:31
URL: http://conler.se
Postat av: Lina

Asså jag fattar inte varför folk börja springa så fort texten börja rulla, för nästan var ända film i dag har en liten extra scen i slutet. Men folk tycks inte förstå det.

Och BTW så är jag så avis! för jag vill med se den filmen! men vi här nere ligger så långt efter med bio filmer. Nästa vecka visar de Flickan från ovan.. inte alls efter, nej nej.. iron man har de inte ens planerat att visa under den kommande månaden. vilket suger.

2010-04-29 @ 18:50:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Fasiken! DE rullande för gardinen på våran biograf innan efter texten va slut! Så vad var det man fick se?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?

2010-05-10 @ 03:05:25
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0