Annonser från BloggPartner

Dagens Fråga: Bästa Saw-fällan?

Hej alla läsare!

Vilken fälla är eran favorit i Saw-filmerna? (om ni gillar dem) Det har ju kommit ut 6 Saw-filmer med en sjunde på väg i 3D, Ja ni läste rätt, 3D! Jag har valt mina två favoritfällor från varje film och det är därför inte alla är med. Så ni får välja era två favoriter utav de som jag har med här, men ni får gärna skriva vilka andra ni gillar som jag inte har haft med här. Jag har döpt dessa fällor själv, efter vad jag tycker passar dem. Vissa titlar lät bättre på engelska och vissa andra på svenska. Jag är så spänd på att se vad den sjunde filmen har att erbjuda oss för fällor. Ska ni se den på premiären? Jag har en tradition att jag alltid gör det, har gjort det ända sedan Saw 2 kom på bio. Mina två favoritfällor utav alla filmer är nr 3 Venus fly trap och nr 4 Glassboxen. Jag tänker vänta med min Saw-recensioner tills jag har mitt saw tema och ni kan ju kanske gissa när jag kommer ha det?

1. Taggtrådsfällan, 2. The reverse beartrap

3. Venus fly trap , 4. Glassboxen

5. Kedjefällan , 6. Twistertrap

7. Igensydda ögon och igensydd mun fällan, 8. Skalperingsfällan.

9. Pendulumfällan, 10. Blodfällan

11. Köttfällan , 12. Karusellfällan.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch! Jag ryser i hela kroppen när jag ser de där fällorna. Min värsta mardröm är att en psykopat ska få för sig att efterhärma dessa filmer. Fy fan för att hamna i nån sån lixom. Då är det så kört och man är så död! USch!

2010-04-22 @ 23:19:34
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0