Annonser från BloggPartner

Bio uppdatering

Nu tänkte jag att det är dags att uppdatera er på vilka biofilmer jag har hunnit se i år och jag har faktiskt ett mål att se 100 biofilmer på ett år. Jag har hunnit se 20 än så länge och har 80 stycken kvar, så jag får se ifall jag kommer komma upp i 100. På onsdag är det dags för Iron Man 2 premiären.

I ordning:

- Sherlock Holmes
- Instängd 2
- Det regnar köttbullar
- Where the wild things are
- The Wolfman re-make
- Princess and the frog
- Shutter Island
- Farsan
- I love you Philip Morris
- Alice i underlandet 3D
- Thirst
- Precious
- Brothers
- Flickan från ovan
- The Ghost Writer
- Kick-ass
- Toy Story 3D
- Toy Story 2 3D
- Invictus
- Daybreakers


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0