Annonser från BloggPartner

Alla är välkomna

Hej alla läsare!

Jag vill tacka alla som har följer min blogg ett tag och jag vill välkomna er nya i min blogg. Jag ser jämt så mycket fientlighet i så många andra bloggar, läser ofta att man inte får vara på det sättet eller det sättet vilket gör mig jätteledsen och det får mig att verkligen tänka på andra och bry mig. Hos mig är ni allitd välkomna oavsett vilka ni är. Ni som känner er utfrysta från alla andra tar jag emot med öppna armar. Jag diskriminerar ingen. Det spelar ingen roll vad ni har för hårfärg, sexuell läggning, klädstil, filmsmak, problem eller intressen. Jag känner nog att de flesta utav er kan känna igen sig själva i min blogg och jag vill bara sprida glädje och få alla att förstå att ni duger precis som ni är. Till er som läser min blogg för första gången så handlar den om mitt största intresse film, men även ätstörningar, sorg (min pappa dog närjag var 10), min konst som jag ritar, mycket tips till andra i samma situation och lite annat.

Jag skäms inte över att berätta personliga saker om mig och att visa vem jag är på min blogg. Jag är tillräckligt trygg i mig själv för att kunna vända mig bort från människor som inte gillar mig för den jag är. Jag vet hur det är att ha problem och att vara utsatt, mobbad, att känna sig osäker och att inte vilja leva. Jag vet hur det är att vara annorlunda och upptäcka udda intressen. Därför kan jag verkligen säga att alla är varmt välkomna hos mig. Jag vill att ni ska må bättre utav min blogg och verkligen veta att det är okej att inte ha intressen som andra, att gå sin egen väg och att verkligen göra det man brinner för. Vill ni fråga mig något så glöm inte min frågestund HÄR.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0