Annonser från BloggPartner

Placebo ikväll

Jag har inte haft en bra natt. Jag åkte till skolan vid 23.00 för att avsluta redigeringen utav min film, allt går bra fram till ca 02.13 då final cut (redigeringsprogrammet) hänger sig totalt och det fortsätter ett bra tag och jag kan inte göra något och jag blir tvungen att gå därifrån med en oklar film som skulle vara klar 8.45 imorse, vilket den inte blev och jag hatar mig själv för det. Allt känns så FAIL. Redigeringen var inte lätt heller, för vissa ljudspår är svåra att hitta och extraljuden är också ganska svåra att hitta, så jag och en kompis spelade in extraljud på zoomen, men när jag skulle föra över dem så blev det också FAIL.
Jag åkte iaf hem vid 02.40 eller nått sånt och då tog det ca 2 och en halv timma att komma hem, jag har stora hål på mina strumbyxor så jag frös jättemycket och mådde inte alls bra. Imorse vaknade jag av att jag ville spy och mådde jättedåligt, att lägga sig 05.00 och sedan ta upp sig i tid till skolan 08.45 när man mår dåligt gick inte alls bra, jag tänkte att det var bättre att vila ut till Placebo ikväll.
Det ska bli så härligt att se dem och jag kan inte ens uttrycka i ord hur mycket deras musik betyder för mig. Just nu kollar jag på Underworld, som har ett väldigt snyggt foto och är intressant än så länge. Jag gillar de flesta vampyrfilmer. Jag vet inte varför jag inte har kollat på den här tidigare, men det har bara inte blivit av.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: winald

ooh, Du skulle haft ett triatlon med alla tre Underworld-filmerna. De är grymt bra ju!

2009-11-15 @ 09:49:40
URL: http://groomingmocker.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Håller med winald, de är verkligen super!

Dock gjorde jag ett filmprojekt i skolan med första filmen så nu har jag blivit lite mätt på den... vet inte hur många ggr jag tittade på den under loppet av två veckor. Säkert ett 20-tal minst :P

2009-11-26 @ 12:30:12
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0