Annonser från BloggPartner

The Mushroom Princess

Snart är det dags att dra till jobbet, men först ska det bloggas och kollas på film. Jag har även kollat runt på olika filmsidor och bestämt mig för 16 filmer som jag måste köpa inom en snar framtid.



· Dolan's Cadillac                                                                                 · Saw V
· Pump Up the volume                                                                        · Midnight Meat Train
· Twilight                                                                                                ·  The Church (Dario Argentos)
· Friday the 13th re-make                                                                  ·  Martyrs
· Army of Darkness                                                                             · Black Cat (Lucio Fulci)
· Black Christmas originalet                                                             · Black Sheep
· Zombie Holocaust                                                                             · Dagon
· Dead space                                                                                         · Canterbury Tales




Jag har även laddat upp en utav mina finaste målningar, The Mushroom Princess.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0