Annonser från BloggPartner

Filmrummet

Wow vad varmt det är idag! Snart kommer jag att smälta till en liten pöl av svett, usch. Jag har inte gjort så mycket idag förutom att ha kollat på The Elephant man och Four rooms, båda var väldigt bra. Jag har även funderat ganska mycket på min framtid. Jag vill så gärna lyckas inom filmindustrin, men ibland känns det som att jag inte kommer att nå mitt mål. Film är mitt liv och jag kan inte förklara hur mycket jag älskar att titta på film, skapa manus och göra allt som ingår i att skapa film och att få göra det på riktigt någon dag känns nästa overkligt.
Här har jag lagt upp lite bilder på några utav filmerna och saker som jag har i mitt underbara filmrum som består utav 644 dvd-filmer just nu + serier. Jag har även dockor, affischer, bilder, autografer och lite annat smått och gott som intresserar alla filmfantaster där ute! / Placebohoe



Masters of Horror (Alla säsonger)           Friday the 13th filmerna (Utom nya re-maken)




Saw-filmerna (Utom Saw V) och den berömda                          Dario Argento boxen
dockan! Zombiespelet kikar fram där bakom
också!





En utav de snyggaste filmaffischerna som finns, Saw 2.
En utav de starkaste filmerna i saw-serien.



En målning utav mig som föreställer en scen ur Dr. Caligaris Kabinett som är gjord år 1919 och är en utav de bästa stumfilmerna som har gjorts och troligen den bästa tysk expressionistiska filmen som finns! Jag rekommenderar den starkt!
Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0