Annonser från BloggPartner

Oh sweet november

November månad kommer bli underbar, nu kanske ni undrar varför jag längtar till en kallare och mörkare månad, men jag ska förklara varför. Jag skulle vilja åka på fler skräckfilmsfestivaler, men de bästa ligger i Canada tyvärr, vilket gör mig väldigt ledsen, speciellt då Dario Argento brukar vara gäst på många utav dessa festivaler.

* Science- ficiton mässan
* Saw 6 bio-premiär
* Placebo koncert 13/11
* Jag fyller 20 år 16/11
* New Moon har premiär 20/11

Den här månaden kommer bli den bästa på länge och många av er kanske inte alls förstår hur jag kan bli så glad utav skräckfilmer och filmer i allmänhet, men det är mitt liv helt enkelt och när jag behöver fly någonstans så vänder jag mig till filmerna och jag har blivit fascinerad utav just skräck och gore filmer. Om det finns någon annan som delar mitt intresse så kommentera gärna.
   Om en timme ska jag åka till jobbet och jobba där ända till 20:30, vilket betyder att jag kommer vara hemma 21:36 och hinner då se 1-2 filmer hoppas jag. På fredag ska jag äntligen se Brûno! Den har jag längtat till väldigt länge och jag vet att den kommer bli hysteriskt rolig, eftersom att jag nästan dör av skratt när jag tittar på trailern.
  Den här tavlan har jag målat utav min kompis Jennie, hon skulle ha fått den när hon fyllde år, men hon glömde den senast hon var hos mig.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: wear a smile, it goes with everything

jag ska göra en till smoothie idag..

kommer bild på det me ;)

2009-07-08 @ 17:55:19
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Mattias

sv: Ja, det var riktigt gott! :)

2009-07-08 @ 23:54:31
URL: http://malmkvist.blogg.se/
Postat av: linnea

svar: ja :D jag tyckte också dom var fina ;D

2009-07-10 @ 16:52:38
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Jacob

Nice...Sweet...AWESOME! :P Hoppas jag kan hänga med så mycket som möjligt, Kram, min bästis <3

2009-07-25 @ 01:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0