Annonser från BloggPartner

My Ashtray heart

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att åka till läkaren för att kolla halsen. Jag fick ge ett blodprov och dem skrapade lite i min hals med en bomullspinne, jag fick tillbaka resultaten några minuter senare och det visar sig att jag har en virusinfektion och ingenting med njurarna, vilket känns väldigt bra. Virusinfektionen kommer gå över av sig själv, men jag har inte kunnat jobba idag och jag kan inte heller jobba imorgon, efter läkarbesöket köpte jag ett par nya skor och en glass. Idag mår jag faktiskt bra inombords också, kanske har att göra med alla filmer jag har sett idag och att jag faktiskt har tagit det lungt och vilat. Jag har också insett nu när jag tittar ner på min t-shirt att mina bröst har blivit större och jag tillhör inte dem som vill ha större utan vill ha mindre, så det blev ingen glad upptäckt, men jag överlever hoppas jag..

På lördag åker jag till Polen och dessa är filmerna jag kommer ha med mig än så länge: Hooligans, Time bandits, Spy Game, The Passion, The Hours, Black Dahlia, Zodiac Killer, Gudfadern del III, Hotel Rwanda, Buddy, Scrapbook, Man from deep river, Green River killer, Lust Caution, Champagne Charlie, Babel, Barry Lyndon, Cats, Fearless, Sky Captain and the world of tomorrow, Kagemusha, Cannibal Holocaust, Blow, 21 gram, Calvaire, In My skin, Gozu, Dance of the dead, Critters, The Blob, Christine, The fall of the house of Usher, Malefique, Wolf Creek och Altered States, vilket totalt blir 35 Stycken filmer, vilket fortfarande är för lite, för jag kommer nog hinna se alla innan jag kommer hem.

Den här bilden är ritad av mig med tuschpennor och färgpennor och jag gillar den starkt, ögonen uttrycker väldigt mycket och den röda eldiga färgen är en snygg kontrast mot den svarta bakgrunden.












300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Svar: Tacos är smakorgasm de luxe! Nudlar är inte så dumt det heller, med rätt kryddning och tillbehör. =P

2009-07-23 @ 22:42:37
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Laila

Tackar tackar :)

tråkigt att du har en virusinfektion... hoppas att de går över snart :)

kram

2009-07-23 @ 22:46:17
URL: http://laloo.blogg.se/
Postat av: Noretstar

Fin bild!

2009-07-24 @ 11:39:02
URL: http://noretstar.blogg.se/
Postat av: Pussybear

Aoowe, hehe Danne fick en såndär bomullspinne uppstoppad i näsan... :P Och du, större hooters har ingen dött av lyckligtvis...haha jag kan stötta dig om du behöver support och stuff ^^



Och sjukt avis på de filmer du kommer få see!! Och sjukt snygg bild; som de säger in norrland: Ah, de ä ju fö jävulskt :D

2009-07-25 @ 02:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0