Annonser från BloggPartner

Terminator

Terminator 2, världens bästa actionfilm? Ja, enligt min åsikt. Jag älskade den här filmen när jag var runt 13-14 och kollade på den väldigt ofta, därför blev jag väldigt besviken när jag såg att inte Edward Furlong kunde komma till Sci-Fi mässan så som det var planerat, jag ville så gärna få min T2 dvd signerad. Allas skådespelarpresentationer är underbara, speciellt Linda Hamiltions.  Jag tycker att denna är mycket bättre än första delen, fast det var ett tag sedan jag såg första delen och jag måste erkänna att jag bara har sett den en gång, så jag ska inte uttala mig för mycket om den. Den har även mångautav världens snyggaste actionscener och kända repliker. Däremot så blev jag väldigt besviken på Terminator 3, den gillade jag inte alls. T4 Salvation gillade jag väldigt mycket och ska snart köpa på dvd.
Just nu sitter jag och spelar kort med min älskling ♥ , så Hasta la vista baby!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Blubbo

sv: Jaa de är jättekul att få julklappar i förväg. Vet dock inte om jag ska öppna den redan eller inte haha!



Terminator filmerna är stora favoriter för mig också! :D Men, ja det var länge sen man såg dem. Kanske att man ska ta å titta på dem snart igen ^^

2009-12-09 @ 05:36:38
URL: http://blubbo.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: ja allt är bra med mig :)

2009-12-09 @ 10:27:19
URL: http://eheartdp.blogg.se/
Postat av: Caroline

Minns faktiskt inte vilken som är bäst utav 1an och 2an :/ Den 4e har jag faktiskt inte sett ännu.

2009-12-09 @ 13:58:34
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Eddie

Måste bara flika in : 3:an är Inte bra ,,kanske dags att se om ? och gillar du figurer,posters osv så kolla in www.filmochting.se kan vara ngt Terminator,Coraline,Nightmare before christmas osv



...sen e du söt oxå ! ;D

2009-12-11 @ 11:16:25
URL: http://www.filmochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0