Annonser från BloggPartner

A.I

Tänkte passa på att tipsa om A.I - Artificial Intelligence, som jag såg iförrigår. Jag tycker att det är en väldigt bra film och den fångade mitt intresse hela tiden, det är väldigt sällan en film gör så.
Filmen handlar om en robotpojke som blir programmerad till att kunna älska sina adoptivföräldrar och när de sedan separeras så börjar hans resa för att hitta dem igen.
Den är oerhört vacker, känslosam och har väldigt talangfulla skådespelare. Jag tyckte om den så mycket att jag köpte den på discshop igår för bara 99 kronor.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: sandra

absolut är det roligt! vet inte var alla kommer ifrån bara. hur hittade du min blogg t.ex.?!

2009-12-30 @ 18:31:10
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack för titten och kommentaren på min blogg!

Kikar tillbaka och måste berömma din fina blogg!

2009-12-30 @ 19:17:18
URL: http://www.blackpearl.bloggplatsen.se
Postat av: mochride

JAg gillar också den filmen, men tycker att första halvan är mycket bättre än andra. Det går lite utför mot slutet tycker jag.

2009-12-30 @ 19:39:43
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Lina

Den filmen är rätt så bra, men som nån annan sa så tycker jag med att den första halvan är bäst.



Av alla de där filmerna jag köpte så råka jag redan ha Evil Aliens, och den är rätt så kass. Har sett 2-4 av de andra. och någon av dem va rätt kass. men men, de kostar typ 11.8 kr stycket, så det är ingen fara. Billigt som fan!



Ang serien Defying Gravity så är den rätt ny. visades på tv i usa i höstas. Jag måste bara se den, men det få bli efter helgen, för jag jobbar.

2009-12-31 @ 01:17:23
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Jacob

jag tycker AI är bra, men den blev så utdragen i slutet, orkade nästan inte med epilogen. Men jag håller med om det du säger oach den är väldigt vacker och sorglig :)

2009-12-31 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0